clik here

Wednesday, April 6, 2011

I Fall In Love

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
chakkk!!!!!
alahai main chak2 plk. hehehe.. opsss! first, dimulakan dengan 
Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum..
Hiii readers!

terdetik pulak hati kali ni nak buat entry pasal jiwang-jiwang ni. opssss tetiba je menggedikss!! haha..
acually yang buat aku terdetik hati nak buat entry pasal jiwang ni sebab hari selasa lepas aku punya annivessary dengan si dia. (5 april).. hohoho....
this 4th year we together. haaa xde la lama sangat pon kan. ada yang 10 tahun lebih couple tapi x kawin-kawin jugak kan. ermm biasa la tu qada' dan qadar Tuhan mana la kita tahu kan. jodoh dan pertemuan ditangan Tuhan.. sapa la kita kan. kita mampu merancang dan Tuhan je la yang dapat menetukan. :)


kawan-kawan! meh dekat-dekat nak cite sikit ni. hehehe..
isnin malam at 12am aku dapat satu panggilan.
"haapy annivessary syg..."
ahhh mak ai, nak luruh jantung. x sempat aku wish lagi dia dah wish.


selama 4th year aku dengan dia banyak dugaan yang kami lalui. pahit, manis, masam, kelat semua ada.. haha.. dah melebih la pulak.
dalam setahun boleh kira berapa kali jumpa. haaa nak cakapnye tak kerap sangat jumpa. erm! korang boleh??? hehehe.. biasa la tu kan cinta jarak jauh. (padahal tak de la jauh sangat pun) :)


tapi aku bersyukur sebab dikurniakan pasangan yang cukup memahami situasi aku.
banyak bersabar dengan keadaan aku.
selalu menyenangkan hati, tak pernah melenting, nak marah lagi la tak... cuma kalau aku buat salah dia just tegur je supaya tak buat lagi.
selalu tanya "dah study ke belum?", "hari ni study tak?", .....
care sangat pasal education aku supaya aku tak lalai.
aku dah la yang jenis pemalas sikit. sikit la.. hehehe..
tp bile dia sedarkan aku tetiba je semangat nak study tu naik. ermm i can improve my self!!!
caya lah!!! (^_*)
thanks to my dear yang tak putus-putus bagi semangat.




chumelll.. i loike!!! :)


tapi korang jangan la muak atau nak termuntah pulak baca entry aku kali ni.. hehehe..
layan je la..

p/s: jangan mabuk sangat dengan cinta sampai abaikan yang lain!
p/s: ingat Allah and mak ayah..
p/s: lelaki yang baik adalah lelaki yang berlembut dengan wanita ;)

tata...






No comments:

Post a Comment